PLÁNOVANIE A NÁKUP MEDIÁLNEHO PRIESTORU

Na základe aktívneho pôsobenia v mediálnej oblasti a podrobných analýz jednotlivých médií disponujeme detailnými znalosťami mediálneho trhu.

V zmysle vašej marketingovej a reklamnej stratégie spoločne vytvoríme strategický mediálny plán komunikácie, ktorý vystihuje vaše smerovanie a intenzitu vašich zámerov, zohľadňuje vnímanie vašej spoločnosti na trhu, rešpektuje sezónne nastavenie vašich obchodných aktivít a reaguje na kroky konkurenčných subjektov.

V súlade s vašimi požiadavkami a stanovenými cieľmi vám namiešame ideálny mix médií a  prostredníctvom detailných plánov nastavíme jednotlivé kampane tak, aby každý jeden reklamný spot, sponzorský odkaz, inzercia v printoch či komunikácia prostredníctvom Out Of Home zasiahli vašu cieľovú skupinu spotrebiteľov s požadovanou razanciou a za maximálne výhodnú cenu. Samozrejmosťou je priebežné monitorovanie kampaní, ich optimalizácia ako aj celkové vyhodnotenie kampaní po ich ukončení.

Medzi naše prednosti patrí aktívne vyhľadávanie neštandardných a vysokoefektívnych foriem komunikácie v televíziách a rádiách. Produkty či služby vašej spoločnosti dostaneme v tej správnej forme do akejkoľvek relácie či seriálu.  S nami dosiahne vaše mediálne ťaženie ten správny rozmer.

Naši klienti:
MALL.SK, TIPOS, BARRACUDA MOVIE, SPORT BOHEMIA, a.s. (SPARTAN RACE), COOP JEDNOTA, STUDIO MODERNA, POŠTOVÁ BANKA, ORAVA DISTRIBUTION, ZLATÁ STUDŇA, GASTROSET, CK HECHTER...

"Ak sa to nepredáva, tak to nie je kreatívne."David Ogilvy